11 Eylül 2018 Salı

Yaşamayanlar Ekşi Sözlük Yorumları

Yaşamayanlar dizisi

 
yaşamayanlar dizisi
Yaşamayanlar

Yaşamayanlar dizisi ekşi sözlük yorumları ve izleyici kitlesinin yaptığı yorumları sizin için listelemek istedik. Biliyorsunuz yaşamayanlar yeni bölümü ile büyük bir çıkış yakaladı. Herkeste bir merak uyandıran ilk türk vampir dizisi izleyicilerden olumlu dönüşler almayı başardı bile.

Yaşamayanlar 1. bölüm, yaşamayanlar 2. bölüm ve yaşamayanlar 3.bölüm ile tüm merakları gideren türk vampir dizisi yeni bölümlerini bekleyenleri artık sabırsızlandırmaya başladı. Yakında 4.bölüm ve 5.bölümleri ile de izleyiciyle buluşacak dizi ne zaman yayınlanıyor diye merak edenlere her perşembe blu tv'de yayınlanıyor 3.bölüm fragmanını sitemizde yayınladık. Yaşamayanlar 3.bölüm 13 Eylülde Blu TV'de izle

Yaşamayanlar dizisi ekşi yorumları ise şöyle; 


" kesinlikle türk filmi ve dizisi izlemeyen/izlemeyecek olan bana acaba dedirtmiştir."
"  ilk 2 bölümü bende az da olsa heyecan uyandırdı. dimitri (bkz: kerem bursin) karakterine bayıldım, en çok role girenlerden biriydi zaten."
 "dizinin girişi harikaydi çok etkiledi "
" böyle değişik yapımlara destek vermek amacıyla blu tv aboneliği aldım.diziyi kate beckinsale'in oynadığı underworld filmine benzettim. ilk iki bölümden pek bir şey anlayamadım. senaryoda pek bir yenilik göremedim ne yazık ki. bazı sahnelerde cesur davranmak istemişler ama eğreti durmuş. biraz sıkılarak izledim. umarım dizi ilerleyen bölümlerde açılır.

türkü turan'ı ayrıca beğendim. yeni stili bana la casa de papel'deki tokyo karakterini andırdı. ilerleyen bölümlerde bu karakterden bir ters köşe bekliyorum."

Peki dizi hakkında sizin yorumlarınız neler?






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder